Meest gestelde vragen


Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, wat nu?

Door de vele bestellingen duurt het helaas wat langer voordat je je pakket ontvangt. Zodra je pakket op post is, ontvang je hiervan een bevestiging! Excuses voor het ongemak. 

Heb je gekozen voor zending met track en trace code? Dan kun je de zending van je pakketje volgen. Je ontvangt in je mailbox een track en trace code. 
Gekozen voor zending zonder track en trace? Wij kunnen je pakketje dan niet traceren. Duurt het langer dan een week? Vraag dan eens bij de buren. De zending zonder track en trace is voor eigen risico. Dit staat ook aangegeven in de door jouw geaccepteerde voorwaarden: https://www.hottiesendotties.nl/algemene-voorwaarden


Kan ik mijn bestelling retourneren ?

 

Natuurlijk kan dat! Alle informatie over retourneren vind je hier: https://www.hottiesendotties.nl/ruilen-retourzendingen


Ik heb een kaart van PostNL gekregen dat er onvoldoende gefrankeerd is, wat nu?

 

Dat is natuurlijk heel vervelend! Maar geen zorgen. Wij frankeren altijd voldoende maar helaas komt het wel eens voor dat de handgeschreven codes niet goed door de sorteermachines komen en hierdoor als niet voldoende gefrankeerd worden gezien.

Op dat moment krijg de klant een kaart om alsnog de frankering te betalen.
Dit is niet nodig! Wij nemen contact met PostNL op en handelen dit af. 
Deze kaart ontvangen wij ook met daarop jouw gegevens. Het is dus niet nodig om contact met ons op te nemen hierover.

Mocht je een herinnering krijgen van PostNL . Dan mag je deze als niet verzonden beschouwen !


Ik wil graag kleding inbrengen. Hoe gaat dat?

Leuk dat je kleding wilt inbrengen! Hiervoor heb je natuurlijk wat informatie van ons nodig. Bekijk alle informatie hier: 

https://www.hottiesendotties.nl/kleding-inbrengen


Overige vragen

 

Veel antwoorden vind je in onze algemene voorwaarden: https://www.hottiesendotties.nl/algemene-voorwaarden

Heb je toch nog een andere vraag? Je komt het snelst met ons in contact door te appen naar ‪+31 6 45181147‬